Σχολικός Κανονισμός

   

 

Συλλογικός Προγραμματισμός 2023-2024

   

Προγρ. Δράσεων 2022-2023

   
ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ WEATHER

European School Radio

Συνδεδεμένοι ..

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 295 guests και κανένα μέλος

Στατιστικά

738448
Σήμερα
Χθες
Τρεχ. Εβδομάδα
Προηγ. Εβδομάδα
Τρεχ. Μήνας
Προηγ.Μήνας
Σύνολο
329
919
5086
725883
2171
35546
738448

Your IP: 3.128.94.171
2024-05-03 08:29

Δράση εθελοντισμού: «Αλληλεγγύη στους πληγέντες της Θεσσαλίας»

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του 1ου ΓΕΛ Ηγουμενίτσας στέλνουν το δικό τους μήνυμα αλληλεγγύης σε όλους τους πληγέντες στη Θεσσαλία. Με τη συνδρομή των καθηγητών/-τριών τους συγκέντρωσαν αγαθά πρώτης ανάγκης, καθώς και το ποσό των 231 ευρώ, με το οποίο αγόρασαν νερά. Σήμερα, το πρωί τα παρέδωσαν στο εργατικό κέντρο της πόλης μας, προκειμένου να μεταφερθούν στους συνανθρώπους μας στη Θεσσαλία.

 

 

 

Επιμορφωτικό σεμινάριο παροχής Πρώτων Βοηθειών είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν οι εκπαιδευτικοί του 1 ου Γενικού Λυκείου Ηγουμενίτσας στο πλαίσιο της δράσης: «Πρώτες Βοήθειες: Με γνώσεις θα σώσεις». Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία είχε ως στόχο την αναλυτική ενημέρωση, καθώς και την πρακτική εκπαίδευση των διδασκόντων, ώστε να αντιμετωπίζουν έγκαιρα και με ψυχραιμία περιστατικά όπου η ανθρώπινη υγεία τίθεται σε κίνδυνο.

  

Τη διάλεξη των επιμορφωτών ακολούθησε η προβολή χρήσιμου οπτικοακουστικού υλικού, ο γόνιμος διάλογος με τους εκπαιδευτικούς, αλλά και η αναπαράσταση παροχής Πρώτων Βοηθειών με απινιδωτή σε εκπαιδευτικά προπλάσματα. Αξίζει να υπογραμμιστεί πως το 1ο Γενικό Λύκειο Ηγουμενίτσας μετά από κινητοποίηση της ομάδας δράσης του σχολείου διαθέτει πλέον απινιδωτή, ο οποίος αποκτήθηκε από τον Οργανισμό Λιμένος Ηγουμενίτσας μέσω του προγράμματος «Kids save lives».

   

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον Ο.Λ.ΗΓ. για την πολύτιμη αυτή προσφορά, τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσπρωτίας, τον βουλευτή Θεσπρωτίας κ. Βασίλη Γιόγιακα (Ευχαριστήρια Επιστολή), τους άρτια καταρτισμένους διασώστες του ΕΚΑΒ (Ευχαριστήρια Επιστολή) για την θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση των συμμετεχόντων, καθώς και τον σύλλογο διδασκόντων του σχολείου μας που αγκάλιασε με προθυμία και ενδιαφέρον τη δράση.

Γνωρίζω > Βοηθώ > Ζω!

Το σχολείο μας έλαβε μέρος,στο πλαίσιο των εθελοντικών δράσεων, στο πρόγραμμα «Αστέρι της Ευχής» του Make a Wish (Κάνε μια ευχή Ελλάδος) το οποίο υλοποιείται στα σχολεία με την άδεια του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων. Το πρόγραμμα αυτό εκπληρώνει ευχές παιδιών 3-18 ετών που νοσούν από πολύ σοβαρές ασθένειες .

Οι μαθητές μας, με το συμβολικό ποσό των 2 ευρώ και αποκτώντας το δικό τους «Αστέρι της ευχής », βοήθησαν κάποιο παιδί να αγωνιστεί για τη ζωή του και να εκπληρώσει τη δική του ευχή.

Πρόθυμα οι μαθητές ανταποκρίθηκαν σε αυτή την πράξη αγάπης με αποτέλεσμα να συγκεντρωθεί ένα ικανοποιητικό ποσό. Τελικά με αυτό το ποσό, ο Ραφαήλ, 13 ετών, θα πραγματοποιήσει την ευχή του και θα αποκτήσει ένα κινητό τελευταίας τεχνολογίας.

Το πρόγραμμα Make a Wish βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη, καθώς ο μαθητής Νικολάου Παναγιώτης Μηνάς συμμετέχουν στο διαγωνισμό «Σχεδίασε το Αστέρι σου»:

Ευχαριστήρια επιστολή για την άσκηση σεισμού - φωτιάς με την Πυροσβεστική Υπηρεσία Ηγουμενίτσας

 

 

Στα πλαίσια της δράσης: "Βελτίωση των σχέσεων μαθητών - καθηγητών" έγινε προβολή της ταινίας: "Ο κύκλος των χαμένων ποιητών".

Σύντομη περίληψη: Ο Τοντ και ο Νιλ είναι πρωτοετείς φοιτητές στην συντηρητική Ακαδημία Γουέλτον. Οι δύο πρωτοετείς αναγκάζονται να καταπιέσουν το πάθος τους για τις τέχνες καθώς οι γονείς τους έχουν άλλα όνειρα γι’ αυτούς. Η κατάσταση αυτή θα αλλάξει σύντομα με την έλευση ενός καινούριου καθηγητή, του Κίτινγκ. Ο Κίτινγκ, ο οποίος είχε φοιτήσει στην Ακαδημία Γουέλτον, τους συστήνει στη μυστική λέσχη λογοτεχνίας "Ο Κύκλος των Χαμένων Ποιητών". Εκεί, θα ενθαρρύνει τους μαθητές του να πάνε κόντρα στο Σύστημα και να διαμαρτύρονται όταν θεωρούν ότι αδικούνται από αυτό. Καθένα από τα παιδιά θα λειτουργήσει με τον δικό του τρόπο. Μετά από αυτή τη στάση η ζωή τους θα αλλάξει για πάντα...

Στην συνέχεια ακολούθησε συζήτηση με τους μαθητές στις τάξεις, και παρακίνηση των μαθητών να καταγράψουν τα σχόλια και τις απόψεις τους. Αποτέλεσμα ήταν η συγγραφή του κειμένου (pdf).